1/31/2015

In the jungle

Dziś o zwierzątkach mieszkających w dżungli. Kolejne zajęcia inspirowane Super Simple Songs. Oh, co ja bym bez tych pioseneczek zrobiła... 



Na stronie Super Simple Songs, oprócz fragmentów piosenek i instrukcji jest bardzo bogaty Resource Bank. Znajdziemy tam karty wyrazowe, słowa piosenek oraz pogrupowane tematycznie karty pracy. Stamtąd pochodzą karty obrazkowe, którymi bawiliśmy się podczas zajęć. 

Na lekcji chodziliśmy po dżungli filcowymi bucikami, a za krzakami zrobionymi z filcu chowały się różne zwierzątka.

Tak jak w poniższej piosence, dzieci skakały, biegły i podskakiwały. 


Do zwierzątek występujących w piosence dołączyły wykonane z talerzy papierowych węże.



Węże pomagały nam w nauce pisowni (ćwiczyliśmy również nazwy zwierzątek z poprzednich lekcji). Na karteczkach (który oczywiście miały motyw dżungli) pisaliśmy pojedyncze literki, a dzieci później klamerkami przymocowywały je do węży zachowując odpowiednią kolejność.







Ćwiczyliśmy również kilka struktur (np, Look! There's an elephant oraz There is/There are w zdaniach twierdzących i pytaniach) z książeczką sensoryczną Animals Play Book z serii Touchy-Feely Books (KLIK!)













Książeczki z serii Touchy feely play books można zamówić za pomocą Formularza dostępnego tutaj (KLIK!) w cenie 50 zł.

3 komentarze:

  1. Cudowna książeczka! Uczy przez zabawę :) Dobrze, że rozwija również zmysł dotyku i poznawania różnych struktur :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ogromną przyjemnością przygarnęłabym taką książkę, to cudowne pozycje dla małych odkrywców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książeczka! Bardziej dopracowana niż inne dotykowe tego typu

    OdpowiedzUsuń