1/23/2015

Jak motywować najmłodszych uczniów, czyli o Usborne Acitivity Cards!

Trudno się dziwić, że jeśli powtarzamy coś 10, 20 i 30 raz, w końcu przyjdzie moment w którym przestaje nam się chcieć. Dzieci mają tak samo, ba, chyba nawet szybciej przychodzi im zniechęcenie. Na to też jest sposób :)




Na lekcjach z maluchami zawsze mam pod ręką moje "zestawy motywacyjne". To w większości moje autorskie karty pracy, na których uczniowie mogą pracować w nagrodę za dobrze wykonane ćwiczenie. Staram się, żeby te zadania miały atrakcyjną formę, dlatego dowiaduję się wcześniej co dane dziecko lubi. 


Ostatnio mam jeszcze jeden hit! Usborne! W planach miałam kupić kilka książeczek, na domowy użytek, żeby mieć co czytać swojemu maluchowi. Ale przyglądając się ofercie, wprost nie mogłam się oprzeć. Ostatnio dotarły do mnie Usborne Activity Cards, dzieciaki  zachwycone!

Pierwszy zestaw z którego korzystam to 50 kart z pomysłami. Sporo z nich nadaje się na podróż samochodem, zresztą tak jak tytuł sugeruje. Ale spokojnie można wykorzystać je również w czasie lekcji czy zabawy w domu.







 Dla maluchów z kolei mam zestaw 100 zadań na suchościeralnych kartach z mazakiem.

Różnorodność zadań jest ogrooomna! Są labirynty, krzyżówki, wykreślanki. Są zabawy słowami, liczbami, postaciami, wzorami oraz sekwencjami. Tematyka jest również różnorodna, od dinozaurów po księżniczki. 

















 Usborne Activity Cards to mój sposób na przerywnik w czasie zajęć. Dzieci uwielbiają zawarte tam zadania, a przy okazji każdego z nich udaje mi się wprowadzić jakiś językowy element. Zdecydowanie polecam!


Do wyboru mamy:
Usborne Activity Cards, które można przeglądać tutaj (KLIK!)


Activity Tins, które można przeglądać tutaj (KLIK!)


Doodle Cards, które możecie zobaczyć tutaj (KLIK!)


Puzzle Cards, dostępne tutaj: (KLIK!)


Quiz Cards, zobaczcie je tutaj: (KLIK!)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz